מבזקים
היום זהו היום האחרון לפעילות של ארגון ה-CPL, אין בן אדם אחד שמשחק CS ולא יודע על מה מדובר שאומרים CPL, אבל מהיום שלושת האותיות הללו הופכות להיסטורי. התחרות הקשה בעולם הקלאנים הכבידה על הארגון ולמרות השם העולמי והמקצועיות יצאה היום הכרזה על סגירה.
להודעה הרשמית: http://www.thecpl.com/?p=1920
 

powered_by.png, 1 kB
ביקורת Command and Conquer: Tiberium Wars הדפס דואל
הערכת משתמש: / 0
הגרוע ביותרהטוב ביותר 
נכתב על ידי Administrator   
Thursday, 14 June 2007

הקדמה

לפני כמה ימים הייתה בחדשות ידיעה על כך שנשיא רוסיה ולדימיר פוטין הכריז על "חידוש המלחמה הקרה עם המערב". באותו הרגע ראיתי מול העיניים את הגרסה הבאה למשחק C&C4: Putin edition.  

המשחק בטח יתחיל בהצבת כוחות AA של בנות הברית על הגבול עם רוסיה, ורוסיה תגיב בברית עם מדינות ערב וסין וביחד הן יצאו למלחמה חזיתית נגד בנות הברית (GDI),  יהיה קמפיין מיוחד לבנות הברית וקמפיין לאיחוד האסיאתי (אא"ס), במשחקי הרשת אתם תוכלו לבחור לשחק את הצד של  האא"ס בו תוכלו לבחור את הרוסים, הסינים, האיראנים, הסורים, האינדונזים,  הפקיסטנים והטורקים. או את הצד של GDI בו תוכלו לשחק את ארה"ב, אנגליה, איטליה, פולין, צרפת ויוון. אם יהיה לנו טיפה מזל תצא גם תוספת שכוללת גם את ישראל ב-GDI, ואם אתם בערך בני 18 אולי גם יצא לכם להשתתף באופן פעיל במלחמה הזו...

 

Image

 

 

הסיפור

הרקע לסיפור שלנו הוא עולם רווי מלחמות עולם, הרבה אחרי שבנות הברית הצילו את העולם מכיבוש רוסי (Red Alert) , הצילו את העולם מכיבוש אסיאתי (Generals) , הצילו את האנושות כולה משלטונו של יורי (תוספת מיוחדת). משהו כמו 52 שנים אחרי שהופיע בכדור הארץ החומר החייזרי טיבריום וכוחות ה-GDI התאחדו כנגד עלייתו ב-C&C1 או (Dawn of Tiberium) . ונאלצו שוב להציל את העולם מכוחות הרשע המכונים-NOD שחושבים שהטיבריום הוא חיוני להתקדמות האנושות ב-C&C2 או (Tiberium Sun).

Image

 

אחרי כל המלחמות הללו לא נשארו בעולם הרבה מקומות איכותיים למחייה, ולא רק בגלל המלחמות הרבות אלא גם בגלל שהטיבריום התחיל להתפשט ברחבי כדור הארץ כמו וירוס. למי שלא ידע עד כה אני יכול להגיד שלטיבריום יש השפעה טיפה שלילית על בני אדם: הוא הורג אותם (כנראה בגלל הקרינה).

Image

 

 בעקבות התפשטות הטיבריום העולם חולק לשלושה אזורים: אדום – שבו ריכוז הטיבריום אדיר ואי אפשר לחיות. איזור צהוב – שהוא מזוהם ועני אבל חייה בו מרבית אוכלוסיית כדור הארץ. ואיזור כחול – שהוא איזור מצומצם מאוד בו חייה האוכלוסייה העשירה המוגנת ע"י כוחות GDI. באיזורים ש-GDI מרכזים את הכוחות שלהם הם שומרים על השלום והסדר ובעיקר בפני מתקפה של ה-NOD יש להם תמיכה רחבה מהציבור, שמסכים שצריך למצוא דרך ולהיפתר מהטיבריום אחת ולתמיד.

 

Image

 

בראש כוחות אחוות ה-NOD עומד ברנש קרח בשם Kane הזכור לנו עוד מהפרקים הקודמים של C&C כרע הגדול, Kane מאמין שהטיבריום הוא שלב הבא באבולוציה של בני האדם ומצליח לגרום למרבית בני האדם באיזור הצהוב לתמוך בו.

 

Image

 

במתקפה כללית ומאורגנת שתחילתה פיצוץ מעבורת החלל "פילדלפיה" מפתיעים כוחות ה-NOD את צבא GDI, ממוטטים את כל קווי ההגנה שלו ומצליחים לזרוע הרס ובלבול בכל שורותיו. התפקיד שלכם בקמפיין הראשון הוא לגבש מחדש את כוחות ה-GDI  להציל את המצב, ולמחוק את כוחות ה-NOD מהעולם. כמובן ששום דבר לא ילך חלק וברגע שתמחקו את כוחות ה-NOD  תגרמו לפיצוץ אדיר שיפזר עקבות טיבריום בגלקסיה וימשוך אליו את החייזרים כמו דבורים לדבש (אלו החייזרים שהטיבריום הגיע מהם במקור). עכשיו, אני יודע שההיגיון היה אומר שאם החייזרים אוהבים טיבריום ובני האדם רוצים להיפתר ממנו, אז הם יכולים לשתף פעולה – אבל זה לא הולך ככה, אחרי שאיזה אידיוט מחליט להפציץ אותם לברכה בתותח יונים (Ion Canon) (אולי הוא חשב על יוני שלום).

 

Image

 

האם מרגע שפוצצתם את המטה הראשי של NOD לא תראו אותם יותר? איך מסתיים הקמפיין של כל אחד מהצדדים בבני האדם (יש יותר מסוף אחד) והאם יפתח לכם גם קמפיין של החייזרים? כל אלו אחלה שאלות, אבל אנחנו נשאיר טיפה מקום לסקרנות שלכם ולא נגלה הכול בביקורת אחת..

 

Image

 

C&C 3 שוחרר בשתי גרסאות: הגרסה הרגילה, וגרסה מיוחדת לאספנים (או עיתונאים שמקבילים לינק ישיר להורדה) "Kane Edition" ממנה שאבנו את הרעיון לפוטין, בגרסה זו יהיו עוד כמה תוספות חביבות, אבל כמו כל גרסת אספנים היא יצאה במהדורה מוגבלת.

 

Image

 

 

גרפיקה

זה ממש יפה לראות את האבולוציה של הגרפיקה שהמשחק עובר עם הדורות. הגרפיקה של המשחק מגיעה עד לפרטים הכי קטנים שיש, העיצוב מדהים ורואים שהשקיעו המון זמן ומחשבה בעיצוב היחידות והמבנים, בעיקר שמגיעים לחייזרים, עבורם העיצוב הוא הקריטי ביותר שכן שם מוכרים לנו עולם שלם שלא הכרנו מעולם (חוץ מאלו מבינינו שנחטפו ע"י חייזרים).

 

Image

 

כיאה למשחק מסדרת C&C קטעי המעבר בין המשימות הם קטעי וידאו אמיתיים, הפעם היוצרים שיחקו אותה והביאו גם סלבס (פירוט בהמשך). לקטעי וידאו מרשימים.

מה שחשוב ביותר הוא שהמנוע של המשחק הוא מנוע קליל ואיכותי. לאורך כל המשחק סבלתי אולי פעם –פעמיים מלאגים במשחק ואז הבנתי שככל הנראה הגזמתי עם מספר היחידות ושעלי לצאת להתקפה כוללת.

   Image

 

 

האפשרויות העומדות בפניכם במשחק הן שליטה ברמות האנטי אליזינג עד לרמה 3, שליטה ברמת הפרטים, ברמת הפירוט של המים, בטקסטורה, בשיידר, ברמת ה-VFX, שליטה בצללים, ברמות האנימציה, ובהשתקפויות. מרבית האפשרויות הגרפיות מחולקות לרמות של נמוך, בינוני, גבוה, גבוה מאוד. בלי לתת ערכים לשימוש מתקדם. הרזולוציה המקסימלית במשחק היא 1280X1024.

 

Image

 

קול וסאונד

איכות הקול, הסאונד והאפקטים במשחק הם מעולים, זו אומנם לא חוכמה גדולה כשיש לכם כל כך הרבה ניסיון בתחום. קחו למשל את הקריינית במשחק שכנראה חתמה קביעות, כי את הקול שלה אני זוכר עוד מימים ימימה. אבל אפשר לתת הרבה קרדיט ליוצרים על כך שידעו איזה קולות לשנות ואיזה קולות מנצחים להשאיר.

 

Image

 

המוזיקה במשחק מנסה מידי פעם להשתלב במשחק, מה שלא תמיד עולה יפה. אומנם לפעמים המוזיקה מכניסה אתכם לתוך המשחק בקטעים שצריך, אבל רוב הזמן היא משעממת, לא עקבית ולא נשמעת קשורה למשחק עצמו, זה אולי הדבר היחיד שחבל ששינו מ-C&C1. את הכישלון הזה אפשר לזקוף לחובתו של סטיב יאבלונסקי,  שנכנס לנעליו הגדולות של פרנק קלפאקי. לדעתי עדיף לכם לקחת את קובצי המוזיקה של C&C1 ולהפעיל אותם במקביל למשחק הנוכחי, התוצאה יוצאת הרבה יותר איכותית.

 

Image

 

 עוד בעיה עם קולות במשחקים כמו C&C היא שהם חופרים לכם חופשי בלי שתשימו לב ואחרי המשחק תמצאו את שומעים בראש את המילים Tiberium, Unit under attack וכן הלאה.

אפשרויות הסאונד העומדות בפניכם במשחק הן שליטה בעוצמת המוזיקה, בעוצמת האפקטים, בעוצמת הקול, קולות היקפיים, הסרט ובאיכות עוצמת הקול. כמו כן אתם יכולים לשלוט בעוצמת הקולות המתקבלים ומשודרים בין השחקנים בצ'אט הקולי.

 

Image

 

דרישות מערכת

מערכת הפעלה חלונות Me/XP או ויסטה,
מעבדGHz  1.8,
זכרון128MB
לפחות3.5GB מקום פנוי בכונן הקשיח
כרטיס מסך עם 32MB כגון GeForce 3800 ומעלה או ATI Radeon 8500 ומעלה

חיבור מהיר לרשת

כונן DVD

אני רוצה שתשימו לב טוב מאוד לדרישות המערכת הללו כי הן ממש נמוכות ולדעתי לא מדוייקות. זה נכון שלמשחק יש מנוע גרפי מעולה, אבל לא צריך להגזים, לדעתי כדי להנות מהמשחק צריך יותר זיכרון וכן כרטיס מסך איכותי יותר ממה שמבקשים.

 

  Image

 

 

המשחק והשליטה במשחק

למי שלא מכיר את המשחק יש את הקמפיין של ה-GDI שהוא הקמפיין הקל ביותר. שאני אומר הקל אני מתכוון שגם מלמדים אתכם מה עושה כל יחידה ונותנים לכם מפות מבוססות יחידות כך שתוכלו לעבור את המפה בעיקר עם היחידה איתה תתלמדו.

 

Image

 

מי שכבר מכיר את הז'אנר יכול מהר מאוד להיכנס לקמפיין גם בלי ההדרכה, ולרוץ את המשימות הראשונות במהירות של כמה דקות למשימה. אבל ככל שתתקדמו בקמפיין תגלו שרמת הקושי עולה ושלוקח לכם יותר ויותר זמן לסיים משימה. שחקן מיומן יוכל לסיים את המשימות הקשות יותר במשחק במשהו כמו 30 דקות לעומת זאת שחקן טרי ולא מיומן, או שחקן שבוחר באסטרטגיה של התקמפרות, יכול לבזבז חצי יום על כל מסך.

 

Image

 

השליטה במשחק עצמו טריוויאלית לחלוטין לכל מי ששיחק באחד ממשחקי ה-C&C, וגם אם לא שיחקתם ההדרכה המעולה והממשק הנוח והברור יעזרו לכם להשתלט מהר מאוד על המקשים – החל מהמקשים הבסיסים ביותר ועד לקיצורי דרך שנראים ממבט ראשון מתוחכמים.

 

Image

 

 

 

מרגע שתתחילו לשחק תוכלו לראות שבנוסף למשימות הראשיות של המשחק יש גם משימות צדדיות  נוספות (משימות בונוס) שמעשירות את המשחק והעלילה. לרוב משימות הבונוס עומדות לכם על הדרך כך שזה לא כל כך מסובך לעשות אותן, אבל יש משימות שכדי לגמור אותן צריך לבזבז זמן יקר. אז מצד אחד יש תגמול למרבית משימות הבונוס, ואפילו עושים לכם וי ירוק ויפה בסוף המפה אם השלמתם אותן. מצד שני לפעמים הן לא שוות את המאמץ ואתם תעדיפו לדהור לסיום המשימה.

 

Image

את רמות הקושי במשחק אפשר לקטלג לשתי קטגוריות: רמת הקושי של המשחק עצמו ורמת הקושי שמשתנה עם התקדמות הקמפיין. ככל שמתקדמים בקמפיין רמת הקושי עולה, יהיו כאלו שיתקשו לעבור שלבים, ויאלצו לעשות LOAD  מידי פעם, היופי במשחק שאתם יכולים לעשות SAVE מתי שרק מתחשק לכם, ואין הגבלה על כמות השמירות. השלבים מעוצבים יפה, והדינמיקה של המשחק מאלצת אתכם לשחק לפי כללי המשחק שהיוצרים קבעו, לפיכך אתם נחשפים תוך כדי משחק בקמפיין בכל סוגי המשחק וככל שתתאימו את עצמכם יותר מהר לסגנון המשחק של המפה (ולפעמים כמה סגנונות במפה אחת), כך תצליחו לסיים אותה מהר יותר ובהצלחה גדולה יותר.

 

Image

 

 

 אומנם יש כמה משימות שהן סיזיפיות לחלוטין ויוציאו לכם את המיץ, אבל זה שווה את תחושת הניצחון שמתקבלת בסוף המשימה אחרי שתצליחו להביס את האויב. אני שמעתי על ביקורת לא מקצועית שבה המבקר התלונן על המשימות הקשות ועל הרמה של המשחק, אבל מי שמתלונן על זה שהמשחק מציב לו אתגר מפספס את הנקודה העיקרית במשחק כולו: הנאה מאתגר מלחמתי בכל סגנון אפשרי. אין פלא שאותו בחור התלונן מאוחר יוצר גם שטחנו אותו ברשת – הוא פשוט  ליימר נאב. סקרנים לדעת מה אנחנו עושים לנאבים ברשת? קפצו ל"משחק ברשת" ותראו דוגמאות.

 

Image

 

המשחק נותן לכם לקבוע את סגנון המשחק שלכם בזכות הגיוון ביחידות: כבר מימי C&C1 יחסי הכוחות היו ברורים לכולם כמו למשל שאנשי טילים טובים נגד טנקים אבל גרועים נגד חיילי רגלים וכן הלאה, החוכמה היא לדעת מתי אתם צריכים לשנות את סגנון המשחק שלכם אבל ככל שתטיבו לשלוט ביחידות שלכם ולנהל את הקרב בחכמה תוכלו לנצח את היריבים בקלות רבה יותר.  לאלו שיודעים לשמור על היחידות שלהם בריאות ושלמות לאורך הקרבות יש בונוס מיוחד: עם כל כמה הריגות היחידה שלכם עולה דרגות והופכת ליותר קטלנית ומסוכנת.

 

Image

 

אני חייב לציין שאת ההשקעה במשחק רואים לא רק בפרטים הקטנים, אלא גם בסרטוני המעבר, שהם אחד הדברים האהובים עלי יותר במשחק.  מופיעים שחקניקולנוע וטלוויזיה מפורסמים ומוכרים המגלמים תפקידים שונים במהלך סרטוני המעבר בין משימה למשימה.

 

Image

אני, למשל, הייתי בשוק שראיתי את ג'וש הולווי (סוייר מהסדרה אבודים) בתפקיד אג'אי מכוחות ה-NOD. זה היה גם מצחיק טיפה לראות את מייקל אירונסייד (חייזר הטוקרה מסטאר-גייט)  בתפקיד ג'ק גרנר  - גנרל בצבא ה-GDI, כשהוא אומר לכם לתקוף חייזרים.. כמו כן לוהקו לסרטונים טריסיה הלפר בתפקיד קיליאן קטאר, בילי די וויליאמס בתפקיד רדמונד בוייל: ראש ומייצג ה-GDI. גרייס פארק בתפקיד לוטננט סנדרה טלפייר המיסתורית.  ג'ניפר מוריסון בתפקיד קירס ג'יימס - המתדרכת השווה ביותר. ג'ו קוקן בתפקיד קיין המרושע,  שונטיי הינטון  הכתבת בריטני בימה. ושני כתבי החדשות שאנון קוק וג'ון האק שגויסו רק לצורך הקראת החדשות קטעי המעבר. במילים אחרות נשפך פה המון, אבל המון כסף.

Image

מלבד כל הקמפיינים האפשריים, ואני מבטיח לכם שזה ייקח המון זמן. אתם יכולים לשחק בשחקן היחיד באפשרות "ההתכתשות" – Skirmish במפה שאתם בוחרים. ובה אתם מוזמנים לנסות את כוחכם מול המחשב באחד על אחד עד לשבע על אחד. כמובן שאתם יכולים להגדיר למחשב קבוצות (לשים איתכם בוטים או לשים נגדכם בוטים) ואז המשחק יותר קבוצתי. האתגר האמיתי לדעתי הוא לנצח את המחשב על הרמה הכי גבוהה שלו, לא רק בגלל שהמחשב בונה בקצב מטורף ושולט לחלוטין בכל היחידות שלו. אלא גם בגלל שהאינטיליגנציה המלאכותית שהוא מפגין ברמה הגבוהה מאתגרת ביותר. אני אישית הצלחתי לנצח כמה פעמים יריב ממוחשב אחד ברמה הגבוהה ביותר, אבל לא הצלחתי לנצח יותר מיריב ממוחשב אחד שכזה – זה עדיין פרוייקט שאני אממש מתישהו.

Image

בניגוד למשחקים אחרים בהם אין לכם הרבה מה לעשות אחרי שאתם גומרים את השחקן היחיד, כאן אפשרות "ההתכתשות" גורמת למשחק להיות הרבה יותר מעניין ואתם תמצאו את עצמכם חוזרים אל המשחק רק כדי להתכתש שוב ושוב עם הצבאות השונים בכל מיני מפות.

Image

כבר כאן אני חייב להזהיר בגדול את כל מי שמתכוון לקנות את המשחק: מדובר במחשק אסטרטגי, שמנצל המון משאבי מוח, וזה אומר שבימים האחרונים של הביקורת אני פשוט עייף יותר,  למרות שאני ישן כמעט אותו דבר כמו בד"כ. כשאני עוצם את העיניים אני רואה טנקים ויחידות וכשאני חולם אני חולם על בניינים והעברת יחידות. משמעות הדבר שהמוח עושה עבודה נוספת גם אחרי שאתם מסיימים לשחק במשחק.

עקרונית זה אמור להיות יתרון עבור אדיר עבור המשחק: אפשר למכור אותו כמשחק אסטרטגיה מהפתח את החשיבה. זה נכון. אבל אם אתם מחליטים לשחק במשחק קחו בחשבון שהגוף שלכם יזדקק להרבה יותר מנוחה ממה שאתם מכירים בד"כ (להוציא את אלה שהמוח אצלם לא עובד לא משנה באיזה מצב).

Image

 

במהלך המשחק תוכלו לחוות לא פעם אחת תחושות של דה-זה-וו. לא בגלל שכבר שיחקתם בגירסאות הקודמות של המשחק, אלא בגלל שיש שם קטעים שלמים שנראים גנובים לחלוטין ממשחקים אחרים, מסרטים או שמשחקים אחרים גנבו מ-C&C, הנה פתאום אתם רואים את הרובוט מבטלפילד 2142 הולך לו בכיף במפה (היה בTiberian sun כשבאטלפילד 2 עוד לא יצא) והשלבים לפני שספינת האם עושה את הפיצוץ האדיר שלה מזכירים מאוד את הסרט היום השלישי. יש עוד המון דוגמאות כאלו, ואם תשאלו לדעתי אני אומר לכם לבריאות! לא רק שלא הפריע לי שלכאורה היוצרים היו "לא מקוריים". אלא אני שמחתי שהיה להם את האומץ לעמוד מול הביקורת של ה"לא מקוריים" ובכל זאת לשים את הקטעים שעושים לי את המשחק להרבה יותר כיפי.  אם הזכרתי בפסקה הזו את צירוף המילים "פיצוץ אדיר", אז אני אציין שכאן פצצות האטום והסופר-נשקים של כל אחד מהצדדים הם הרבה יותר חזקים מכל מה שהכרתם עד כה במשחקי C&C...

  Image

 

לגבי הסרטונים המופיעים לאורך המשחק אני טיפה חלוק עם עצמי, נכון שלפעמים הם נכנסים לכם בשיא האקשן וזה ממש לא במקום, אבל מצד שני הסרטונים עם הזום וההדגשה של מטרות המשחק כל כך נחוצים ויעילים שאני מעדיף לוותר על חלק מהריכוז תמורת המידע החשוב המתקבל מהם, מי שלא מתאימים לו הסרטונים, יכול תמיד לבטל אותם בשנייה שהם מתחילים. אגב אם אני לא טועה רק סרטונים של משימות חשובות עולים, כדי לפתוח כאלו של משימות בונוס צריך להקליק על הצלמית שלהם.

בנוסף לסירטונים מופיעה מידי פעם ג'ניפר מוריסון בצד המסך ומקשקשת לכם בשכל, זו לא חובה להקשיב לה מבחינה מודיעינית, אבל שכזו בחורה יפה מדברת מקשיבים בלי קשר. מידי פעם לחדשות ואפילו למסך הקטנטן שלכם יתפרץ קיין, שלא הצליח לממש אפילו לא אחד מכל איומי הסרק שלו. פשוט כשהוא איים הוא לא ידע עם מי יש לו עסק...  

  Image

 

 

משחק ברשת                            

המשחק ברשת מתחלק לשני סוגים: ברשת פנימית מול אנשים שמחוברים אליכם ישירות למחשב עם כבל, וברשת העולמית. שני סוגי המשחקים מרגשים וכייפיים לחלוטין ואני לא מוצא הרבה הבדל בין המשחקים מלבד העובדה שהרשת העולמית מציבה הרבה יותר אתגרים וסגנונות לחימה חדשים.

אגב משחק רשת, אז העדכון האחרון שירד אמור "לאזן" את הכוחות בין היחידות. משמעות האיזון היא שהיחידות לא יהיו זהות לחלוטין בתכונות שלהן ליחידות שתלמדו להכיר בשחקן היחיד. (הממוטות למשל יהיו הרבה יותר איטיות ויירו הרבה יותר לאט).

ברגע שתעלו למשחק הרשת תגלו שיש שני סוגי אנשים: כאלה שקל לנצח וכאלה שטיפה יותר קשה לנצח. דוגמה לכאלה שקל לנצח שמנו לכם בסרטון קצרצר כאן.

מומלץ לראות את הסרטון בהרצה מהירה קדימה.

 

יש גם עוד המון דוגמאות כאלו של סירטוני ריפליי למשחקים שניצחנו בקלילות במהלך הביקורת את הקישורים לקבצי הריפליי אנחנו שמים אותם בפורומים האלו

את הקבצים מעדכן המנהל עם הניק REGENERATION.

 

סיכום

למשחק C&C 3 : Tiberium Wars יש יתרון אדיר על פני שאר משחקי האסטרטגיה. אני לא מדבר על הנוסטלגיה למשחק – זו פסיכולוגיה בגרוש להגיד שאנשים יקנו את המשחק רק בגלל נוסטלגיה, כי כשמבקשים מאנשים להוציא כסף הם עובדים עם ההיגיון וגם סביר להניח שמרבית אלו ששיחקו ב-C&C1 בזמנו כבר עסוקים בלגדל ילד או שניים. שאני אומר יתרון אני מדבר על הניסיון שנצבר לאורך סדרת המשחקים C&C, מורגש שמי שעשה כאן את העבודה ידע בדיוק מה הוא עושה ומה הוא רוצה מעצמו, סביר מאוד להניח שלא תיתקלו ביותר מידי דברים לא הגיוניים עד כדי גיחוך או בתאוריות שנשמעות מופרכות לחלוטין. לפי מה ששמעתי אפילו בפרטים קטנים כגון קביעת התכונות הפיזיקליות של הטיבריום הלכו המפתחים ונעזרו בצוות של מדענים מיומנים.

בקיצור, מדובר במשחק שבנוי כהלכה, עם גרפיקה איכותית, משחק שמחדש ומרגש – הן במשחק הרשת והן במשחק לשחקן היחיד, החסרון הגדול ביותר של המשחק זה שהוא ממכר ברמות מסוכנות. הלוואי וכל המשחקים היו מגיעים לרמה שלו מכל הבחינות (תזכרו להשתמש בפסקול של CNC1). יש עוד המון דברים איכותיים במשחק C&C 3, ואם הינו ממשיכים לכתוב על כל מה שטוב במשחק הינו כותבים ספר ולא ביקורת. אתם צריכים להסתפק בזה שאין לנו יותר מתלונה אחת על המשחק ומזה שנהנינו מכל רגע משחק. 

 

האם המשחק שווה את הכסף

זו לא שאלה, אפילו למשחק של השחקן היחיד המשחק שווה את הכסף. המשחק נותן לכם תמורה מלאה לכל שקל שתשקיעו במאות דקות משחק, אתם תוכלו לשחק בו בשחקן היחיד למעלה משלושים שעות בלי לסיים את כל הקמפיינים. תוכלו לשרוף כמות אדירה של זמן  ובהנאה רבה במשחק ב-Skirmish.

ואם ישעמם לכם תמיד תוכלו ללכת להילחם ברשת העולמית או למצוא חבר שיכנס איתכם לקבוצה ושם להיכנס ולכסח כמה אויבים.

 

ציון

גרפיקה 10

סאונד 8

עלילה 10

הבדל בין דרגות הקושי- כללי 10

אינטיליגנציית מחשב במהלך המשחק 10

 

ציון סופי 9.8

 

אנחנו בשמחה רבה גאים להכריז שהמשחק נכנס לרשימת המשחקים הטובים ביותר של NGO לשנת 2007 בקטגוריית משחקי האסטרטגיה.

 

 

הביקורת נכתבה ע"י עזרא א.

נערכה ע"י רועי א.

עיצוב "פוטין": מיכאל ב.

עידכון אחרון ( Friday, 15 June 2007 )
 
< כתבה קודמת   כתבה הבאה >
Site by: MtK

eXTReMe Tracker