מבזקים

בואו להיות הראשונים שינסו את הדמו של המשחק  FIFA 2008, שאך זה יצא. אז למה לחכות?
- קדימה להסבר הקצר על המשחק ולהוריד!!!

להורדת המשחק 

 

powered_by.png, 1 kB
ביקורת למשחק Assassin's Creed Syndicate הדפס דואל
הערכת משתמש: / 0
הגרוע ביותרהטוב ביותר 
נכתב על ידי Administrator   
Thursday, 19 November 2015

אז... עוד שנה ועוד משחק בסדרת Assassin's creed , והפעם אנחנו קופצים לאנגליה במהפכה התעשייתית במאה ה 19 כי זאת בדיוק התקופה שכל המעריצים רצו לשחק בה. לא יפן בימי הביניים, לא סין האימפריאליסטית, לא מלחמת האזרחים הרוסית, לא מלחמת העולם השנייה באירופה , לא המלחמה הקרה או אנגליה של ימנו.

אני זוכר איך בשנת 2007 כשהמשחק הראשון יצא הרגשתי כל כך טוב כי המשחק חידש לנו קצת אחרי כל משחקי היריות שפשוט שציפו את עולם הגיימינג. אפילו הייתי מעריץ של UNITY למרות שלמשחק לא היה שום קשר לסיפור שמתרחש בזמן ההווה שהוא מה שמחבר בין כל המשחקים של הסדרה לסדרה אחת, שלא לשכוח את כל הבאגים שהיו לו. ולמרות שהמשחק הקודם בסדרה היה לא קשור לסדרה היו לי תקוות שאיכשהו המשחק החדש יצליח להחזיר אותנו לשורשים של הסדרה.

שחקתי במשחק בגרסת סוני 4 ועל הרגע שהתקנתי הייתי צריך להוריד עדכון אחד, המשחק שחק בצורה טובה, לא היו לאגים  או נפילות פריימים, הפנים של הדמויות נראו טוב והמשחק זרם בלי שום בעיה, כמובן שהיו באגים קטנים פה ושם שנמצאים בכל משחק עולם פתוח אבל הם לא מפריעים למשחק עצמו. אני לא יכול להגיד אם הגרסה של המחשב היא יציבה גם כי לא נגעתי בגרסה הזאת עדיין.
Image

 

במשחק האחרון בסדרה אנחנו משחקים בתור לא אחד אלה שני מתנקשים- התאומים גייקוב ואיבי. חוץ ממשימות ספציפיות לדמות עצמה אפשר לשחק בתור איזה מתנקש שרוצים והאמת שדי אהבתי את הקונספט, לא ממש אהבתי את איבי וגייקוב מרגיש כמו וואנאבי גיימס בונד. זה קצת בלתי אפשרי מבחינת הלור של המשחק כי אפשר היה רק לשחק בתפקיד הדמויות שקשורות לדם של הדמות שמפעילה את האנימוס (אבות קדומים). אח ואחות זו לכאורה נקודת התפצלות, והם לא יכולים להיות שניהם האבות הקדומים של הדמות שלכם, אלה אם... שיט! מגעיל!. לפי דעתי אם היו רוצים לעשות סיפור שאפשר לשחק בו ב 2 מתנקשים אז היו צריכים לעשות את זה על מתנקש משני המינים שבהתחלה לא אוהבים אחד את השני אבל מתאהבים ומוצאים לעצמם אויב משותף. הינה לכם רעיון לסיפור הרבה יותר משכנע.

 

בתחילת הסיפור גייקוב ואיבי חולקים את אותם מאפייני האישיות אבל ככל שהמשחק מתקדם הם מתקדמים בצורה אינדיוידואלית באישיות שלהם בזמן שהם נלחמים באיש הרע של המשחק – קראבפורד סטאריק ובחיאת תסתכלו עליו, יכלו פשוט לקרוא לו "אדון רשע" ולשים לו עיניים אדומות והוא יכל היה להיות האיש הרע במשחק בלי שום בעיה.
Image

 

ומה הדבר החדש שהיוצרים הוסיפו למשחק?? התוספת הכל כך מדהימה זה ה- Grappling gun  של באטמן! וכובעים! ו... זהו פחות או יותר! מה שיפרו במשחק? את המולטיפלייר, את ה Co op , ו דרך לייצר מעברים ממקום למקום בתוך העיר, מה שמאפשר לכם להתנייד במהירות ממקום למקום.

לונדון היא כלכך ענקית שפשוט חייב דרך מהירה לעבור ממקום למקום, ב AC4 לא היה צורך גדול לדרך מהירה לעבור ממקום למקום כי הספינה הייתה דרך מהנה מאוד להגיע לכל מקום ובנוסף לכך פריז לא הייתה זקוק לספינה כי הסיפור שלה היה מספיק מעניין בלעדיה. בזמן שבלונדון לקפוץ ממקום למקום זה איטי מידי, להשתמש בכרכרות זה משעמם ואי אפשר לשלוט לאן תגיע הרכבת או במהירות שלה. פחות או יותר החלפנו ספינת פיראטים בתומאס הקאטר. הדרך הטובה ביותר היא ה QUICK TRAVEL  אבל זמן ההמתנה שלוקח למשחק להטען הוא ארוך ומעצבן וכבר גורם לך לרצות ללכת את כל הדרך.

Image

 

ולמרות שאני מסתלבט על המשחק הזה כל כך הרבה אני חייב לציין שלא הכל נוראי. האטמוספרה של המשחק מדהימה, הגרפיקה מרשימה אותי וגורמת לי לפתוח את הפה. הלוואי שהיה אפשר לשחק בגוף ראשון שאפשר היה להסתכל על כל הפרטים הקטנים שבמשחק, המים, הגשם, התאורה, הכל פשוט מדהים.

מאוד ביאס אותי שלונדון במשחק הזה היא כל כך מתה ורק קמה לתחייה לקראת סוף המשחק. העיר משעממת ולא נשארת בזכרון כמו האיים הקריביים או פלורנסיה ואני מדבר בתור מישהו שהיה בלונדון וזוכר שלעיר הייתה הרבה יותר אישיות מבמשחק הזה.

התבדחתי קודם על האקדח של באטמן כי הוא באמת הזכיר לי אותו אבל ככל ששחקתי יותר במשחק חווית המשחק השתפרה והשימוש באקדח של באטמן הפך ליותר כיפי. מצאתי את עצמי למשל זורק פצצת עשן לאויביים, קופץ עליהם והורג אותם ואז עף למעלה כמו גיבור על לפני שעוד אויביים יגיעו.

Image

 

המשחקיות עצמה ממש כיפית אבל רק בצרורות. כמו במשחק הקודם יש פוקוס הרבה יותר משמעותי על תחום ההתגנבות. המשחק מאוד מאתגר כאשר נלחמים בכמה אויביים שהם כמה רמות מאלך וזה ממש מאמץ את "שרירי ההתגנבות" שלך. זה פשוט מדהים כמה כלים עומדים לרשותך בתחילת המשחק וככל שמקבלים נקודות, עולים רמות ומקבלים עוד דרכים להתמודדות עם האויב. מה שבשלב מסויים הופך את המשחק לקל מידי, לכן הצטערתי שאי אפשר לכבות את הפארקים שפותחים בשביל לשלוט ברמת הקושי של המשחק, פיתרון מקורי שמצאתי היה ללבוש ציוד ישן ולא טוב בשביל שהמשחק יהיה מאתגר יותר בשבילי.

 

הבינה המלכותית שווה לנעל. האויבים שלך מוותרים על חיפוש אחרי כמה שניות, הולכים כששורקים להם, שדה הראייה שלהם קטנטן ואין כמעט קושי בהתחמקות מהם. עם פצצות עשן, סכינים לזריקה, אקדח והנשק העיקרי שלך הקושי בהתגנבות הוא קטן מאוד.

כמות הנשקים שעומדים לרשותכם היא אדירה ולמעשה גם הגדולה ביותר מכל משחק בסדרה. מרבית הנשקים במשחק איכותיים ומסבים מספיק נזק כדי שתמשיכו להסתובב איתם לאורך זמן, במקום לשדרג נשק כל חמש דקות. מה שמאפשר לכם גם להשקיע את מיטב כספכם בסט איכותי של נשקים איתו משחקים זמן רב. אומנם, בתחילת המשחק צריך להיות חסכנים ובררנים אם מה שקונים אבל בסוף אפשר לקנות מה שרוצים.

אחד הדברים שהרגיזו אותי היו עצם העובדה שאפשר גם לקנות דברים בכסף אמיתי. לחשוב על זה שהחברה רוצה עוד כסף ממך בנוסף ל 60 דולר שכבר הוצאת על המשחק. ולפי דעתי בכלל אין סיבה לעשות שימוש בכסף אמיתי מאחר ואפשר להשיג מספיק כסף במשחק בהרבה מאוד דרכים.

Image

 

מערכת הקרבות במשחק השתפרה. אומנם כמות הנשקים שעומדת לרשותכם היא גדולה אבל זה לא משנה את מהלך הקרב, מלבד סגנון הלחימה שלכם. לרוב היריבים יתנפלו עליכם בחבורות, ואני ומצאתי את עצמי מת הרבה במשחק למרות שלכאורה כל מה שצריך לעשות בקרב זה בעיקר על ללחוץ כפתור ההתחמקות כמה שיותר מהר.

כפי שאמרתי קודם. האנשים הרעים במשחק הם פשוט בדיחה מהלכת. אין שום טוויסט, הם משעממים, אין להם שום מטרה מיוחדת והם מרגישים כמו רובוטים. זוכרים את משפחת בורגיה? זוכרים את איתן קאנואי? אני זוכר. אבל את הדמויות האלה לא. הן משעממות. והתלונות שלי לא נגמרות בזה. לא היה לי איכפת מאף אחת מהדמויות במשחק. כולן היו פשוט משעממות ולא מצאתי את עצמי חושב על אף אחת מהן אחרי שסיימתי את המשחק. משהו שאף פעם לא קרה לי במשחקים אחרים בסדרה. הבעיה היא לא בשחקנים או במשחק אלה בסיפור עצמו שלא יודעים לספר אותו כמו שצריך. למשל יש סיפור על מערכת היחסים של איבי שלא השתנת ובום באמצע היא מתחתנת אבל לא הייתה כמעט שום דינמיקה מיוחדת בין הדמויות או התפתחות של הדמות עצמה.

המשחקיות היא משעממת וחוזרת על עצמה יותר מידי, הלכתי ל 30 פאבים בעיר ואספתי 30 בקבוקי בירה ומה קיבלתי? חגורה. חגורה לא כזאת טובה או נראית טוב. מצאתי את עצמי גם עושה כל כך הרבה משימות כרכרה שזה היה משעממם עד מוות, לא רק במשימות הצדדיות אלה בסיפור הראשי.

ולכל אלה שציפו לכך שאולי העולם מחוץ לאינמוס הולך להיות מעניין אני מצטער להודיע אבל גם שם זה משעממם לא פחות מבמשחק עצמו. זה לא מסביר כלום כמו למשל מה היה מיוחד בדאסמונד אם כל אחד יכול לחיות את החיים של כמעט כל אחד מהמתנקשים בהיסטוריה? ובכללי אני מודע לכמה ירדו על המשחק מאז שהוא הפסיק להיות קשור לדסמונד. לפי דעתי מה שקרה מחוץ לאנימוס הוא הרבה יותר חשוב מאשר מה שקורה בתוכו. מדובר היה בלוחם חופש שכל שחקן יכול להזדהות איתו ומאז שזה הפך מסיפור של דזמונד לפוקוס בדמויות היסטוריות זה פשוט מרגיש מוזר.

Image

 

המשחק הוא לא משחק נוראי. אני רואה אך היוצרים של המשחק לוקחים את מה שהמעריצים מתלוננים עליו ומשפרים אותו אבל הם עושים טעות אחת- הם צריכים לתת לסדרה מנוחה. לקחת את הזמן וליצור משחק כיפי וסיפור מעניין עם דמויות שאפשר להתחבר אליהן. כמו שאמרתי, למרות כל התלונות שלי זה לא משחק רע אבל גם לא משחק טוב ועם כל המשחקים המדהימים שיצאו השנה קשה לי להמליץ על המשחק הזה בתשלום מלא. ואם אתה מעריץ שרוף אז רוב הסיכויים שכבר קנית את המשחק והביקורת הזאת היא לא בשבילך. רק אם המשחק במבצע או אם יש לך שבועיים בלי לעשות שום דבר הייתי ממליץ על המשחק.

אם היו במשחק הזה סיפור ודמויות מעניינות זה היה מציל חלק מהבלגן שבמשחק הזה. זה מרגיש כאילו האנשים בחברה שהיו אחראים על הדמויות והסיפור פשוט ויתרו ודחפו למשחק כל דמות היסטורית שאפשר בזמן שהאנשים שהיו אחראים על הגרפיקה קרעו את התחת.

אם המשחק היה מבחן הייתי נותן לו ציון 70 ואומר "תפגוש אותי בבקשה אחרי השיעור הזה" באותיות אדומות גדולות כי יש הרבה מה לשפר.

ציון סופי שלי : 7/10

 
< כתבה קודמת   כתבה הבאה >
Site by: MtK

eXTReMe Tracker