מבזקים
קלינט הוקינקג - הקריאטיב דירקטור של המשחק Far Cry 2 אישר את הידיעה שלא תצא גירסת דמו למשחק ההמשך. או במילים שלו "no, no demo" כפי שהוא הציג בפני הכתבים במונטראול. הסיבה לכך היא שעל פי יוביסופט, סגנון המשחק היחודי לא מאפשר להם להציג דמו כייפי ומגרה בו זמנית מבלי "להגיש נתח נכבד מהתוכן".

לקריאת הכתבה המלאה

 

powered_by.png, 1 kB
סקירה להרחבה: FarCry4: Escape from Durgesh Prison הדפס דואל
הערכת משתמש: / 1
הגרוע ביותרהטוב ביותר 
נכתב על ידי Administrator   
Saturday, 24 January 2015

סקירה להרחבה: FarCry4: Escape from Durgesh Prison

הקדמה
אם הייתם יכולים לקחת כל משחק שאתם אוהבים, ולהוסיף בו כל סגנון משחק שתבחרו, איזה משחק הייתם משנים ואיזה סגנון הייתם מוסיפים לו?
אני לא אתפלא אם זו הייתה שיחת המוטיבציה של מנהל צוות מפתחי המשחק FC4, אחרי הכל להוסיף ולאחד סגנונות משחק נהיה דבר מקובל, בעיקר אחרי שהכניסו את האפשרות לשחק את GTAV כמשחק FPS.

Image

על ההרחבה
Escape from Durgesh Prison היא הרחבה למשחק FarCry4, על אף שיש קשר בין הדמויות בקמפיין להרחבה, האפשרות לשחק בה נפתחת מרגע הרכישה ואינה תלויה בהתקדמות שלכם במשחק. את ההרחבה Escape from Durgesh Prison ניתן לשחק כמשחק לשחקן היחיד (אוף-ליין), כמשחק אונליין (קו-אופ) בו שחקנים אחרים יכולים להושיט לכם עזרה, או להצטרף לשחקן קיים גם כן בסגנון קו-אופ ולהיות העוזרים.

חבילת ההרחבה זמינה עבור: PS4, PS3, Xbox One, Xbox360, PC (עם מערכת הפעלה של ווינדוס).

Image

המשחקיות
המשחקיות של Escape from Durgesh Prison מזכירה מאוד את Shadow of Morodor: אתם מתחילים במגדל די מוגן, שממנו אתם צריכים לרדת ולהילחם ברעים. בכל פעם שתמותו, אתם תחזרו למגדל והמשימות במפה יתאפסו כאילו מעולם לא עשיתם אותן, עם זאת הדמות שלכם תמשיך להתפתח, תאגור נשקים חדשים, ציוד איכותי ותשפר את היכולות שלה (סקילים).

איך הגעתם למגדל? מיין כמובן שם אתכם שם חסרי נשק וכבוד, איך אתם חוזרים למגדל בכל פעם שאתם מתים? לא מספרים לכם, תצטרכו לחיות עם זה כחלק מהמשחקיות.
אז מה המשימה במשחק? המשימה בהרחבה היא לכאורה המשימה הפשוטה ביותר שיש: להגיע מנקודה א' לנקודה ב' בלי למות. נשמע פשוט אבל כשלכם אין נשק, והמפה מתגלה כשדה קרב מלא בחיות טרף ויריבים, המשימה נראית פתאום קשה יותר. קחו בחשבון שיש גם מגבלת זמן שדי הורסת לכם את התוכנית להתקמפר כל הדרך לנקודת החילוץ.

גם כשתגיעו לנקודה ב' תגלו שזה היה החלק הקל יחסית: במשך העשר דקות הקרובות המחשב יזרים אליכם גלים של יריבים שינסו לחסל אתכם עד שיגיע החילוץ, במשחקיות שמזכירה מאוד את המולטיפלייר של  Mass Effect 3.

Image

אז מה עושים? איך מגיעים בזמן ועוד שורדים את ההתקפות? התשובה טמונה במשימות שמסביב: המפות זרועות בכלי נשק, חומרי נפץ ותחמושת שרק מחכים שתבואו ותיקחו אותם. זה נכון שיש אינספור יריבים במפה; וזו בדיוק ההזדמנות שלכם לבדוק את יכולות הלוחמה שלכם. בנוסף למשימות הרגילות אתם תקבלו את ההזדמנות להאריך את הטיימר של המשימה על ידי מילוי משימות קארמה: הצלתם שבויים? הרווחתם עשר דקות, תלשתם שלט של תעמולה? קחו עוד דקה, וכן הלאה. היופי במשימות הקראמה הוא שהן כמעט לא נגמרות במפה הזו, ובראש מצעד הגיימרים ניתן למצוא אנשים שהצליחו להפוך את שלושים דקות המשחק שהוקצו להם לשלוש שעות. בשביל אנשים כאלו יצרו את ה-Leader board, וגם כדי ששאר הגיימרים יבינו עד כמה הם יכולים להשתפר.

אחד היתרונות הגדולים של המשחק זו האפשרות שלכם להתאמן אופליין, לשפר את הדמות שלכם ולעלות עם הדמות שלכם פלוס כל השיפורים אונליין. למה זה טוב? כי לא תמיד האינטרנט זורם חלק ולהיות כבול לחיבור לרשת כדי לשחק זה חיסרון משמעותי עבור משחקי הרשת, במיוחד בפלטפורמת הקונסולות שלא תמיד מצליחה לשמור על קישוריות יציבה.

אז המשחק מתחיל לכאורה עם מגבלת זמן של 30 דקות, אתם תגלו מהר מאוד שלשרוד את העשרים הדקות הראשונות זה כבר אתגר רציני. בגלל שהוא בן אדם ממש נחמד, מיין ממליץ לכם לא לרוץ מייד לנקודת הסיום אלא להצטייד, להתחמש, ולהחליש את ההתנגדות. איך מחלישים את ההתנגדות? מתמודדים עם התגבורות שעתידות לתקוף אתכם בנקודת הסיום במהלך השוטטות שלכם במפה ובכך מחלישים את עוצמת המתקפה שתגיע אליכם בנקודת הסיום.

Image

אחרי שהגעתם לנקודת הסיום והצלחתם לחלץ את עצמכם בהצלחה, יעמדו בפניכם כמה אפשרויות: לנסות את מזלכם שוב, לעזור לשחקנים אחרים להחלץ מהמפה או פשוט לאפס את הפרופיל של הדמות שלכם ולנסות הכל מהתחלה, תוך שאתם מציבים לעצמכם רף גבוה יותר לסיום המשחק.

Image

סיכום
חבילת ההרחבה FarCry4: Escape from Durgesh Prison מביאה איתה סגנון משחק חדש שמזכיר מאוד משחקים אהובים כמו Shadow of Morodor או המולטיפלייר של ME3, החבילה מצד אחד מרעננת את המשחקיות, ומאפשרת לכם להתנסות עוד במשחק שכבר רכשתם. ומצד שני, מגבילה אתכם בזמן, מה שבניגוד למשחק המלא מאלץ אתכם לדבוק במטרה ולא להתמהמה על יריבים ומשימות שלא יתרמו להגעתכם לנקודת החילוץ. הדינאמיקה של חבילת ההרחבה מאתגרת ובנויה מעולה, היא: נותנת לשחקן תחושה של התקדמות מתמדת (הדמות ממשיכה להיבנות גם אם אתם מתים) ובו בעת כל המשימות מתאפסות כך שאתם נכנסים ללופ שבו אתם חוזרים בדרך זו או אחרת על כל המשימות שוב ושוב, ומשום מה תמיד יהיה איזה שינוי קטן, איזה יריב ששינה מיקום, או איזו להקת זאבים שיוכלו להפתיע אתכם ולאתגר מחדש.

הרושם שלנו הוא שיחד עם המשחק לשחקן היחיד, המולטיפלייר והקו-אופ, חבילת ההרחבה Escape from Durgesh Prison מצליחה למצוא את הנישה שלה ולהפוך את FC4 לאחד המשחקים המושלמים יותר ששיחקנו בהם.

עידכון אחרון ( Saturday, 24 January 2015 )
 
< כתבה קודמת   כתבה הבאה >
Site by: MtK

eXTReMe Tracker