מבזקים

EA הודיעה על הוצאת המשחק Command & Conquer 3: Tiberium war. שהוא למעשה המשך ישיר לסדרת המשחקים Command & Conquer, ובינהם גם Red Alert הידוע לשמצה. עכשיו נשאר לנו לגלות האם האח הצעיר בסדרת המשחקים מוצלח יותר או מוצלח פחות... אנחנו עובדים על זה ובקרוב התוצאות. 

לבינתיים  מי שמעוניין יכול להתרשם מהאתר הרשמי של המשחק כאן 

 

powered_by.png, 1 kB
ביקורת למשחק GTA V הדפס דואל
הערכת משתמש: / 6
הגרוע ביותרהטוב ביותר 
נכתב על ידי Administrator   
Wednesday, 23 October 2013

הביקורת למשחק בגרסת הפלייסטישן 3

הקדמה

כל מי שמכיר אותי כמבקר משחקים טוען שיש לי מחלת נפש קלילה: אני נוטה לאמץ את האישיות של הדמויות בהן אני משחק ולהתנהג בעולם האמיתי בערך כמו שהדמות שלי מתנהגת בעולם הוירטואלי. לרוב זה לא מזיק כך למשל שאני משחק באססינס קריד אני מתגנב לאנשים ומפחיד אותם, שאני משחק בפיפא - אני בועט בכל מה שזז ושאני משחק בבטלפילד אני דואג שתמיד יהיה מחסה טוב בקרבת מקום. שנים שאני מבקר משחקים ולמען האמת אנשים סביבי די התרגלו לשינויים הלא צפויים באישיות.

אבל עד כאן, ב-GTA5 הכל נגמר, מילא שבמשחקי GTA הקודמים הייתי מתנהג כמו חצי גנגסטר, זה הצליח לשעשע פה ושם כמה אנשים. אבל ב-GTA V, יש לכם שלוש דמויות: ילדון כהה עור, מאפיונר בסגנון איטלקי ופסיכופט מרופט שתקוע אי שם בשנות ה-80 באחד מסרטי האימה של ג'ק ניקולסון. אתם בטח מתחילים להבין מה עובר עלי: זה לא פשוט להזדהות ככה סתם עם שלוש דמויות כל כך שונות אחת מהשנייה, מה שאומר שאם הצלחתי לסיים לכתוב את הביקורת, זה רק בגלל שקצין בריאות הנפש היה בחופשת סקי, או בטיול תרמילים לגלפגוס.

Image

הסיפור
העלילה של המשחק מתחילה לפני עשור וחצי בשוד בנקים כושל, בו משתתפים שלוש דמויות: בראד - שנהרג במהלך השוד, טאונלי שנפצע בשוד ובמסגרת התוכנית להגנת עדים הופך ל"מייקל", וטראבור פיליפס שיוצא מהשוד בשן ועין. עד כאן הכל ברור, אבל המשחק עצמו מתחיל עם ברנש אפרו-אמריקני בשם פרנקלין. בשלב הזה של המשחק אתם יכולים לקרוא לו פשוט "עבריין צעצוע", כי כל מה שהוא יודע לעשות זה לגנוב רכבים, להסתבך, ואם חברו הטוב למאר בסביבה: אז גם להסתבך עוד יותר בפשעים מטופשים ובדרך הכי רשלנית שניתן.

אז יש לנו שלושה גיבורים חדשים: פרנקלין (הנער), מייקל (המאפיונר), וטראבור (הפסיכופט). איך מחברים את שלושתם לעלילה אחת? ובכן פרנקלין ומייקל נפגשים בזכות ג'ימי, הבן המפונק של מייקל. שמחפש כל הזמן דרכים קלות לעשות כסף. ג'ימי הוא סוג של דביל עם קבלות ואם יש דרך ליפול בפח: ג'ימי כבר ימצא אותה. מה שקורה זה שג'ימי קונה רכב יוקרתי ונופל בהונאת אשראי בחברה בה פרנקלין עובד כ"מעקל רכבים". בפועל פרנקלין פשוט גונב בחזרה את הרכבים וסומך על הבוס הנוכל שלו שידאג לשאר העניינים.

אז ג'ימי נופל בפח, פרנקלין בא לגנוב את הרכב החדש שלו וכאן נכנס לתמונה מייקל שתופס את פרנקלין על חם ודואג לקרקע לבוס שלו את בית העסק. הסיפור היה יכול להיגמר כאן אלמלא משפט שמייקל זורק לפרנקלין: אתה מוזמן ללמוד איך לעבוד כמו שצריך על כוס משקה, פרנקלין תופס את מייקל ברצינות וכמה דקות אחרי שהוא בא לבקר את מייקל בבית, ג'ימי מתקשר להודיע שהוא שוב נפל בפח והפעם הוא נחטף יחד עם היאכטה של מייקל. פרנקלין עוזר למייקל להציל את ג'ימי ומכאן יחסי האמון בין שתי הדמויות נבנים, עד שלפני משימת החטיפה מייקל מכנה את פרנקלין "הבן שתמיד רציתי".

עכשיו נשאר לשזור את הקצה השלישי במשחק: טראבור הפסיכופט תקוע לו להנאתו בעיירה נידחת בלב מדבר. במקום בו קיוטים (זאבים קטנים) ואיילים רצים חופשי על הכביש ולא כל ירייה מזעיקה את המשטרה. בקיצור: בלב מערב הפרוע, שם הוא מבסס את מעמדו כייצרן סמים מקומי עם שאיפות להפוך לסוחר סמים בין-לאומי. טראבור לא היה מדמיין אפילו שמייקל בחיים, אבל בשוד הראשון שמייקל מבצע במשחק הוא אומר לשומר את המשפט: "מידי יום אתה שוכח 10000 דברים, תדאג שזה (השוד) יהיה אחד מהם". טראבור שומע את השומר מצטט את מייקל ומבין שבניגוד למה שחשב, החבר מהעבר עדיין בחיים, הוא משלים כמה מהלכים שמבססים את מעמדו כיצרן הסמים העיקרי באיזור ויוצא ללוס-סאנטוס כדי למצוא את מייקל. כאן מתחיל המשחק באמת.

 Image

התקנה
בניגוד לסאגת ההתקנה שהכרנו ב-GTA4, GTA5 מציגים התקנה מהירה, נקייה מבאגים שמצריכה עדכונים אך ורק כדי לעלות עם שאר השחקנים לרשת. גם אחרי ההתקנה המשחק ימשיך לחפש את הדיסק בכונן ובחלק מהשלבים הדיסק יעבוד שעות נוספות, ככל הנראה בשביל לטעון את הסרטונים.

Image

גרפיקה
הגרפיקה של המשחק עברה גם היא שיפור משמעותי, ראשית רוקסטאר ויתרו על הרעיון של "ראיה ריאלית", שהכביד על המנוע הגרפי, פגם באיכות המשחק (בעיקר כשנסעו במהירויות גבוהות) ועורר את זעם הקהילה, שכן נוצר פער משמעותי בין שחקנים עם מערכות הפעלה חזקות לחלשות (עבור משתמשי PC). על אף שהגרפיקה של GTA V מזכירה מאוד את המשחק הקודם, הוכנסו שיפורים במנוע הגרפי. איך אנחנו יכולים לדעת את זה? כי המשחק רץ הרבה יותר טוב, מהר וחלק על הפלייסטישן לעומת GTA IV שנהג לתקוע את המערכת מידי פעם ולסבול מכמות די נאה של לאגים. עם כל ההערות הטובות, מורגש על הגרפיקה שהיא מותאמת למערכת הפלייסטישן 3, מערכת מוגבלת יחסית, והיינו שמחים מאוד לראות את הגרפיקה במלוא הדרה כפי שהיא אמורה להופיע עבור משתמשי ה-PC.

Image

סאונד
תנו לי לגנוב פסקה מהביקורת של המשחק הקודם: השקעה, זו מילת המפתח בכל מה שקשור לסאונד. בואו נתחיל מהמוזיקה שזה התחום הכי מושקע בקטגוריה, מרגע שתכנסו לרכב הראשון תגלו שיש לכם 20 תחנות רדיו! כל תחנה משדרת את סוג המוזיקה העיקרי שלה ומדובר במוזיקה מקורית של יוצרים מוכרים כמו אלטון ג'ון, בוב מרלי וכן הלאה. חשבתי על זה, שאני נכנס לרכב במציאות – אז יש לי משהו כמו 4 תחנות ישראליות, 5 תחנות חרדיות ועוד 11 תחנות ערביות (שפולשות לתחנות הישראליות בתדר), ביחד זה גם יוצא 20 אז לפי הסטנדרטים של GTA IV אני מסודר...

הפסקה דלעיל נכונה גם עבור GTA V, שמציג רשימה מעודכנת של שירים, ואפשרות לבחור בין ערוצים שונים ואיכותיים של הרדיו, אני אישית נהנה להקשיב לתחנות בהם מדברים, בעיקר בגלל שאני נהנה מאי השפיות שבהומור של היוצרים שמתבטא בדיאלוגים המוקלטים.

Image

GTA V שיפרו את מרבית הקולות והאפקטים, גם נערת הליווי כבר לא מדובבת על ידי גבר (לפחות לא כל נערות הליווי), באופן משעשע (או אולי לא כל כך משעשע), נערות ליווי שנשמעות כמו גבר לא מציעות את כל השירותים, אם אתם מבינים למה אני מתכוון... הדבר היחיד שעצבן אותי בתחום הסאונד זה שיחות הטלפון בשילוב עם המוזיקה של הרדיו:  במציאות שאני מקבל שיחת טלפון או שמישהו מדבר איתי, אני אוטומטית מוריד את הסאונד. ב-GTA5 אתם מאבדים את היכולת שלכם לשלוט בסאונד של הרדיו במהלך השיחה, מה שאומר שהרדיו ממש מפריע לשמוע את התוכן של השיחות.

Image


המשחק והשליטה במשחק

רוקסטאר הבטיחה ורוקסטאר קיימה:GTA לא יהיה מחלבת כספים מהגיימרים שכל שנה ישחררו משחק חדש עם תוכן דומה, אלא כל משחק GTA יעמוד בפני עצמו ויהיה מושקע כאילו יצרו את המשחק מחדש. אז אם מסתכלים על לוח הזמנים רואים שלקח לרוקסטאר כמה שנים טובות כדי ליצור את GTA 5, ואם תשאלו אותי זה אחד המשחקים המושקעים ביותר בהם נתקלתי אי פעם בכל שנותיי כגיימר.

בואו נתחיל עם האפשרות שלכם לשוטט בעיר, מרבית העלילה של המשחק מתחוללת בעיר לוס-סאנטוס, עיר דמיונית שהכרנו כבר מהמשחק GTA San-Andreas, בניגוד למה שהכרנו ממשחקים קודמים, ב-GTA5 לא יצא לי להיתקל במחסומים דמיוניים שמנעו ממני לעבור את הגשר לצד השני של העיר או הגבילו אותי לסוג אחד של מכוניות. להיפך הוא הנכון: האפשרות שלכם לטייל ב-GTA היא כמעט בלתי מוגבלת. אתם יכולים ללכת כמעט לכל מקום שתרצו (יש עדיין אזורים מוגבלים לכניסה כמו בסיסים צבאיים). ועוד בשלבים מוקדמים של המשחק אתם תוכלו לשים את היד על מכוניות מפוארות וכלי טייס, שהיו מוגבלים במשחקים קודמים לשלבים מאוחרים של המשחק.

Image

המשחק מתחיל "על אש קטנה": קטע שוד קצר מהעבר, ואז מציגים לכם את שתי הדמויות מייקל ופרנקלין, בעבירות קלות שבמקרה הטוב מדליקות אצל השוטרים שני כוכבים. אפשר להגיד שמרגע שפוגשים את טראבור, המשחק עולה הילוך באופן משמעותי: נפתחים לכם הרבה יותר כלי נשק, לדמויות שלכם יש הרבה יותר כסף לבזבז, הכל קורה מהר יותר וגם האקטים של השודים וסצנות המעבר הופכים להרבה יותר אלימים. אלימות, אגב היא מילה לא חדשה עבור שחקני GTA, אבל ב-GTA5  לקחו את האלימות צעד אחד קדימה, בסצנות קשות של עינויים והכאות, כשמרבית הסצנות הקשות שייכות איך לא - לטראבור. יוצרי המשחק GTA השתמשו בטראבור גם כדי להחזיר את "קייל פרנזי" הישן והטוב שהיה חסר כל כך למעריצים: יש משימות בהן טראבור נתקל באנשים "גסי רוח" שלועגים לו ומכנים אותו דמות מוזרה מהעבר, מקללים את אמא שלו או לועגים למבטא הקנדי שלו, וזה מספיק כדי לשרוף לו את כל הפיוזים ולהיכנס למצב טראנס רצח שבו הוא הופך למכונת הרג ועל הדרך הוא לבדו מצליח לחסל כנופיות שלמות.

Image

השליטה במשחק היא לא טריוויאלית, עם זאת מהר מאוד לומדים להכיר את כל שלל האפשרויות שעומדות בפני השחקן. ההבדל המהותי בין GTA5 לקודמיו היא האפשרות להתנייד בין כל אחת משלושת הדמויות הראשיות במשחק. הדבר נכון כאשר משחקים משימות בהן יותר מדמות ראשית אחת לוקחת תפקיד ומאפשר לכם לקבל תמונת מצב מלאה יותר של העלילה. אחד המצבים בהם אתם תתבקשו ממש לעבור מדמות לדמות, הוא כאשר אחת הדמויות נקלעת לצרה, ועליכם לחלץ אותה. שחקנים מנוסים מבינים עד כמה זהו שיפור משמעותי במשחקיות: בעבר הייתם יכולים להפסיד משימה רק בגלל שהמחשב לא שיחק נכון את התפקיד של דמות שהתלוותה אליכם ואתם הייתם מקללים את הרגע ונפסלים. עכשיו הכל בידיים שלכם.

אם מדברים על שיפורים במשימות, אז עוד שני שיפורים משמעותיים ביותר הם האפשרות לשמור את המשחק בכל רגע נתון ונקודות שמירה אוטומטיות בתוך משימות. בעבר החיסרון הגדול ביותר של משחקי GTA היה שאם לא הגעתם לבית הבטוח שלכם, או לא השלמתם משימה, לא יכולתם לשמור את המשחק וכל ההתקדמות שלכם הייתה הולכת לאיבוד. כיום כל מה שאתם צריכים לעשות זה לפתוח את הנייד ושם יש לכם את האפשרות לשמירה מהירה, או במילים אחרות: להפסיק לשחק מתי שאתם רוצים. עוד חיסרון גדול היה מיעוט נקודות השמירה בתוך משימה. משמעות הדבר הייתה שאם הצלחתם לעבור שלב קשה ומייד נפסלתם, היה עליכם לחזור על כל השלב. ב-GTA5 הצלחתי לזהות מגמה של "לדחוף קדימה" את השחקנים במהלך המשימות, משמעות הדבר היא שלאחר שנפסלתי הוסיפו למשימה זמן, תיקנו את הרכב, הוסיפו לדמות חיים או אפילו הקפיצו את הדמות עד לנקודה בה איבדתם את החיים.

Image

השליטה בנהיגה וברכבים השתפרה גם היא משמעותית מאז GTA4, הדבר בא לידי ביטוי בכך שמצאתי את עצמי מתעסק יותר בנהיגה נטו ופחות בלצאת מפקקי-תאונה שיצרתי. מי שזוכר את הביקורות על GTA4 בוודאי זוכר שהרכבים סבלו מדריפט מטורף ונהיגה ברנו 5 הייתה יותר מורכבת מנהיגה בלמבורגיני על כביש מהיר. ב-GTA5 כל זה כבר לא קיים: השליטה ברכבים קלה מאוד ואתם תוכלו לנווט ללא כל קושי בין נתיבים ובין רכבים במהירויות שיא.

כמו במשחקים קודמים, גם במשחק הנוכחי, GTA עמוס עד הצוואר בסקס: הסקס נמצא שם גם אם לא מחפשים אותו, ונמצא שם אפילו בכמויות גדולות יותר עבור אלו שכן יחפשו. אחד השינויים המשמעותיים בגישה של היוצרים לדמויות במשחק בא לידי ביטוי דווקא בתחום הסקס: פרוצות שתספקו מספיק פעמים יבקשו מכם לחזור, אם תחזרו ושוב תספקו אותן מספיק פעמים (3), תוכלו לגלוש איתן ליחסים במישור אישי יותר וזהו השינוי בגישה: כמעט כל דמות שיכולה להיות לכם אינטראקציה איתה היא גם דמות שבסופו של דבר יכולה להפוך לאחד מאנשי הקשר שלכם ולקחת חלק מהחיים שלכם בעולם GTA5.

Image

אמיתי, זו מילת המפתח שמדברים על GTA5. אם חשבתם שכבר ראיתם במשחקים קודמים מה זה מציאות וירטואלית, אז GTA V בא ונותן לכם סתירה מצלצלת ישר לפנים, רמת הדיוק של המשחק והחשיבה על כל פרט קטן הצליחה להוציא אותי מהאדישות האופיינית למבקר שראה כבר עשרות אם לא מאות משחקים. אז הנה פה המשאית איבדה את הנגרר שלה בגלל שלקחה סיבוב חד מידי, ושם יש דמות שתלויה משלטי החוצות ונראית כאילו זה איש שאיבד את הסולם - אבל זו סתם פרסומת מתוחכמת, והנה שם נהג שעצבנתי הוציא יד מהחלון וסימן לי אצבע משולשת. כל פרט קטן כזה מראה על המון חשיבה והופך את המשחק להרבה יותר אמיתי.

אמרתי אמיתי והפתעות, אז GTA5 הצליח להפתיע אותי *שוב* עם החייזרים והלייצנים שמופיעים בהזיות. אם תישאלו אותי מהו הקטע היפה ביותר במשחק, או לפחות אחד הקטעים היפים ביותר במשחק. אני אגיד ללא ספק הקטע שבו מייקל לוקח סמי הזיה, מגלה שהוא מוקף בשימפנזים, נחטף על ידי חייזרים ונזרק מהחללית מגובה של כמה קילומטרים. כמובן שכל מה שתיארתי כרגע לא קרה באמת אלא רק חלק מהזיה של מייקל. אבל לראות חייזרים או שימפנזים במשחק GTA זה לא משהו שחשבתי שיקרה לי. אם מייקל "פוחד" מחייזרים, אז באופן די אירוני המפלצות של טראבור הם ליצנים, אנשים חביבים שתפקידם במקור להצחיק ולשמח, זה בערך על אותו משקל שבסיוטים של גרגמל הופיעו דרדסים ענקיים.

עוד מימד שהופך את המשחק לטיפה יותר אמיתי, נמצא בתכנון השודים והמשימות המורכבות: משימות מהסוג הזה לא נגמרות באיזה סרטון מעבר, אלא מצריכות מכם לבנות צוות כמו שצריך, עם יכולות ודרישות (כל חבר צוות ידרוש חלק מהרווחים על פי כישוריו). אתם תהיו צריכים גם לבחור מראש את האסטרטגיה שבה תבחרו לגשת למשימה וכאן יהיה עליכם לשים לב טוב מאוד למה ששואלים אתכם, כי הבחירה של האסטרטגיה צריכה לתאום ליכולות שלכם כשחקנים: אם אתם לא טובים בקרבות רחוב אל תבחרו פריצה אלימה לחנות, ואם אתם לא יודעים להטיס מסוק כמו שצריך אל תבחרו משימה שבה כח החילוץ יהיה מסוק....

Image

המשחק עצמו מלא גם במיני משחקונים, כאלה שיכולים אולי לשפר את הדמות שלכם או את היחסים שלכם עם הסביבה, קחו למשל את האפשרות לשחק טניס עם אמנדה (האישה של מייקל), את האפשרות לשחק גולף עם מישהו שבמקרה עזרתם לו כשהיה בצרה על הדרך שלכם (יכולתם לבחור להתעלם ולהמשיך לנסוע), או סתם ככה לעשות יוגה להנאתכם. כל אלו משפרים את היכולת הפיזית של הדמות שלכם ופעולות אחרות שתבחרו לעשות כמו נהיגה, שחייה, וכן הלאה ישפרו את היכולות של הדמות שלכם.

הדירוג של המשחק הוא 18+ ובצדק, אם לוקחים פרמטרים של אלימות, מסר חינוכי, רמת סקס, שימוש בסמים ובשפה גסה, GTA V לוקח מקום מכובד בראש הטבלה. המשחק גם מלא במסרים שאני בספק אם ילדים בני 18 יצליחו להבין ולעכל. הוא מלא בביקורת כלפי החברה, הממשל והחברות הגדולות. לאורך כל המשחק יוצרי רוקסטאר מציבים לכם מראה מכוערת על ההתנהלות של האנושות ובמראה הזו אתם מגלים שאפילו שאתם משחקים פסיכופט נרקסיסטי כמו טראבור, אתם עדיין נראים לפעמים כמו מלאכים טובים לעומת איך שהאנושות והקרטלים הגדולים מתנהגים.

אם אני אסכם את השיפורים במשחק לשחקן היחיד, אני יכול להגיד לכם בשמחה שב-GTA5 שיפרו את כל התקלות והדברים שהצליחו להרגיז אותנו כששיחקנו ב-GTA4 באופן מושלם, כאילו היוצרים של רוקסטאר עברו על הביקורת שלנו ועשו צ'ק ליסט אחד לאחד. אז אם ככה, בואו נרמוז להם שב-GTA6 אנחנו היינו שמחים אם יעברו מגרפיקה פשוטה לגרפיקת וידאו, שהמשחק יראה טיפה יותר אמיתי...

Image

מולטיפלייר
משחק המולטיפלייר גם הוא עבר מתיחת פנים משמעותית. אבל לפני הכל, חשוב לציין שהמולטיפלייר מתייחס גם להיסטוריה שלכם, זו ששמרתם באמצעות ה-Social Club. אחת ממתיחות הפנים המשמעותית ביותר שהמולטיפלייר עבר היא האפשרות לבנות צוותים ולהיות מתוגמל על פי התפקוד שלכם במשחק. הדבר דומה לצוותי השוד שאתם בונים, בהם כל אחד מחברי הצוות מתוגמל על פי רמת הכישורים שלו.

במולטיפלייר תוכלו להקים צוותים משלכם, או אפילו להתמודד על מקום בצוותים קיימים. המילה צוות היא לא חובה מוחלטת ואתם תוכלו לבחור ולהרים שרת בו תוכלו לשחק עם או כנגד שחקנים אחרים. בגדול, אני חושב שמשחקים מהסגנון של GTA הם משחקים שככל שיש יותר אנשים ובלגאן בשרת, כך גם יותר כיף לשחק אותם והשימוש בשרתי PvP מגביל מאוד את האפשרות שלכם למשחקים המוניים ומצמצם אתכם לקרבות אישיים יותר.

לסיכום
המשחק GTA V הוא ללא ספק אחד המשחקים הטובים שהגיעו לידינו השנה ובכלל. קודם כל המשחק הצליח בצורה מושלמת לענות על כל התלונות והטענות שהיו לנו כלפי GTA IV, סביבת המשחק אמיתית כמעט לחלוטין וחסר רק שיעברו לגרפיקת וידאו כדי שאנשים יאבדו את השפיות ויתבלבלו בין העולם המציאותי לזה של המשחק. העלילה של המשחק היא טיפה מורכבת בתחילת המשחק ומצריכה מהשחקנים ריכוז וסבלונות כדי להבין את התמונה הכוללת, אבל מהר מאוד אתם מגלים שמדובר בעלילה מעולה שמסקרנת אתכם לגבי ההתפתחויות שלה ואיך המשחק יכול להסתיים. אנחנו אגב מצאנו שלוש דרכים שונות לסיים את המשחק. המשחק מצליח להפתיע ולהראות חדשנות גם במקומות שלא הייתם מצפים לראות שיפורים, כשחופש התנועה ואמיתי ככל האפשר הן מילות המפתח שיהדהדו באוזניכם לאן שרק תבחרו ללכת\לנסוע\לטוס\לשוט.

המולטיפלייר של המשחק מחזק את הצד החברתי ומעודד את השחקנים ליצור קבוצות קבועות של משחק וגם כשאתם לא בקבוצה קבועה, יש יתרון משמעותי לצירוף המילים "משחק קבוצתי". המשחק במולטיפלייר מאפשר לכם להעביר מידע ממשחקים קודמים כמו גם מה-Social Club מה שמקל על חלק מהשחקנים לעזוב משחק ישן ולעבור לשחק ב-GTA5. כמובן שהמשחק מכיל כמות לא מבוטלת של סקס, אלימות, פשע, סמים, נהיגה גרועה, פסיכוטיות ושפה גסה אבל אני שוב אחזור על המשפט הידוע: הייתי מעדיף לדעת שהבן שלי יושב בלילה מול GTA ולא יוצא להסתובב ברחובות, כי בשורה התחתונה משחק מחשב אלים ככל שיהיה, מסתכם בכמה ביטים שמשתנים על המסך.

 

האם המשחק שווה את הכסף?
ללא ספק כן! אחד המשחקים ששווה יותר להשקיע בהם את הכסף.

 

ציונים:

גרפיקה: 9

עלילה: 10

מוזיקה: 10

משחקיות: 10

אינטליגנציה: 9

 

ציון כולל: 9.6

עידכון אחרון ( Wednesday, 23 October 2013 )
 
< כתבה קודמת   כתבה הבאה >
Site by: MtK

eXTReMe Tracker